Πέμπτη 9 Μαΐου 2024

Ψαλμός 6 - Για προστασία από μαύρη μαγεία και αρνητικές ενέργειες


 Ψαλμοί του Δαυίδ

Προσευχή στον Κύριο και Δημιουργό μας να εισακουστούν τα αιτήματα μας με την δύναμη των Ψαλμών

Συνιστάται η ανάγνωση του Ψαλμού 6 στις ακόλουθες περιπτώσεις:

Για προστασία από μάγους και τη μαύρη μαγεία.

Για να διώξουμε το κακό, το μάτι και την κατάρα.

Για να προστατευθούμε από την διαφθορά.

Για να αποκρούσουμε και να ανατρέψουμε τους εχθρούς μας.

Για θεραπεία από οποιεσδήποτε οφθαλμολογικές και δερματικές παθήσεις.

Για τη θεραπεία των οστών και των αρθρώσεων.

Για απομάκρυνση τυχόν αρνητικών επιπτώσεων από την αρνητική ενέργεια, το μάτι, τις κατάρες και την μαγεία. 

Προσοχή!
Παρά την παραδοσιακή ερμηνεία της δύναμης των ψαλμών σχετικά με την υγεία, οποιαδήποτε κατάσταση υγείας πρέπει να συμβουλευτείτε έναν γιατρό! Οι ψαλμοί δεν αντικαθιστούν την επαγγελματική ιατρική βοήθεια ή άλλες επαγγελματικές συμβουλές!

Ψαλμός 6

2 ΚΥΡΙΕ, μὴ τῷ θυμῷ σου ἐλέγξῃς με, μηδὲ τῇ ὀργῇ σου παιδεύσῃς με. 3 ἐλέησόν με, Κύριε, ὅτι ἀσθενής εἰμι· ἴασαί με, Κύριε, ὅτι ἐταράχθη τὰ ὀστᾶ μου, 4 καὶ ἡ ψυχή μου ἐταράχθη σφόδρα· καὶ σύ, Κύριε, ἕως πότε; 5 ἐπίστρεψον, Κύριε, ρῦσαι τὴν ψυχήν μου, σῶσόν με ἕνεκεν τοῦ ἐλέους σου. 6 ὅτι οὐκ ἔστιν ἐν τῷ θανάτῳ ὁ μνημονεύων σου· ἐν δὲ τῷ ῞ᾼδῃ τίς ἐξομολογήσεταί σοι; 7 ἐκοπίασα ἐν τῷ στεναγμῷ μου, λούσω καθ᾿ ἑκάστην νύκτα τὴν κλίνην μου, ἐν δάκρυσί μου τὴν στρωμνήν μου βρέξω. 8 ἐταράχθη ἀπὸ θυμοῦ ὁ ὀφθαλμός μου, ἐπαλαιώθην ἐν πᾶσι τοῖς ἐχθροῖς μου. 9 ἀπόστητε ἀπ᾿ ἐμοῦ πάντες οἱ ἐργαζόμενοι τὴν ἀνομίαν, ὅτι εἰσήκουσε Κύριος τῆς φωνῆς τοῦ κλαυθμοῦ μου· 10 ἤκουσε Κύριος τῆς δεήσεώς μου, Κύριος τὴν προσευχήν μου προσεδέξατο. 11 αἰσχυνθείησαν καὶ ταραχθείησαν σφόδρα πάντες οἱ ἐχθροί μου, ἀποστραφείησαν καὶ καταισχυνθείησαν σφόδρα διὰ τάχους.

Από την βιβλιογραφία της Αλίντα Κανάκη: Πώς μπορούμε να εφαρμόσουμε τους ψαλμούς στην καθημερινή μας ζωή. Ψαλμοί του Δαυίδ – Κλειδιά

Τα κείμενα είναι πνευματική ιδιοκτησία της ΑΛIΝΤΑ ΚΑΝAΚΗ [ΑΡ. ΣΉΜΑΤΟΣ200160] Απαγορεύεται η αναδημοσίευσή τους και γενικά η αναπαραγωγή του παρόντος έργου, με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά, στο πρωτότυπο ή σε μετάφραση ή άλλη διασκευή, χωρίς γραπτή άδεια της ΑΛIΝΤΑ ΚΑΝAΚΗ

 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.