Εάν η υγεία κάποιου ατόμου επιδεινώνεται για ανεξήγητους λόγους κάθε μέρα περισσότερο, αλλά όλες οι εξετάσεις του είναι φυσιολογικές, τότε, πιθανότατα, υπάρχει πρόβλημα μαγείας. Οι Ψαλμοί 126, 88, 49 και 50, είναι ιδανικοί για να καταπολεμήσουν προβλήματα υγείας, προερχόμενα από την μαύρη μαγεία, την γλωσσοφαγιά ή την βασκανία και να βελτιώσουν σημαντικά την υγεία του ατόμου. Προστατεύουν επίσης οι Ψαλμοί αυτοί από σοβαρές ασθένειες ή κακή υγεία, ακόμα κι αν τα προβλήματα που παρουσιάζονται δεν οφείλονται σε μαγικές επιρροές. Διαβάζονται οι Ψαλμοί αυστηρά για 40 συνεχόμενες ημέρες, με αναμμένο καντήλι, μελισσοκέρι από εκκλησία και θυμίαμα. Τα μάγια όταν γίνονται με σκοπό να βλάψουν ένα παιδί του Θεού, όταν λύνονται τα γυρίζουν πίσω σε αυτόν που τα κάνει, διότι γίνονται με την ενέργεια του πονηρού. Οι παραπάνω Ψαλμοί λύνουν τα μάγια και κυρίως, τα γυρίζουν πίσω!
Πως καταλαβαίνει κανείς όμως ότι το πρόβλημα υγείας ή το ψυχικό φορτίο που φέρει και που τον ταλαιπωρεί, οφείλεται σε σατανικές επιρροές και δεν είναι κάτι φυσιολογικό.
Πρόκειται για ασθένειες που είναι δύσκολο να διαγνωστούν και δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν με την κλασσική ιατρική, ούτε με εναλλακτικές θεραπείες. Δεν βοηθούν φάρμακα ή ενέσεις, καμία θεραπεία δεν είναι αποτελεσματική.
Εμφανίζονται απροσδόκητα και ξαφνικά προβλήματα υγείας, χωρίς να υπάρξουν πρότερες ενδείξεις. Οι ίδιοι ή τα αγαπημένα τους πρόσωπα αρχίζουν να υποφέρουν από ξαφνικές ασθένειες, από κόπωση και συνεχή έλλειψη δύναμης ή διάθεσης.
Τα συμπτώματα που μπορεί να έχει κανείς, σωματικά ή ψυχικά, είναι μεταξύ άλλων τα ακόλουθα:
Προβλήματα στα πόδια (οιδήματα ή πόνοι).
Πίεση (βάρος) στο στήθος ή σφίξιμο, σαν να μπαίνει κανείς σε μέγγενη.
Συχνοί και έντονοι πονοκέφαλοι, σαν ημικρανίες, που έρχονται ξαφνικά και το ίδιο ξαφνικά φεύγουν.
Δερματολογικά προβλήματα (εξανθήματα και έντονες φαγούρες σε όλο το σώμα, που εμφανίζονται και φεύγουν ξαφνικά)
Συνεχής επιθυμία για ύπνο ή υπνηλία σε ανύποπτο χρόνο, ενώ έχει κοιμηθεί το άτομο αρκετά.
Βάρος στο στομάχι, εμετοί και έλλειψη όρεξης για φαγητό.
Πόνοι και δυσκολία στην ούρηση.
Ανεξήγητες διάρροιες.
Ξαφνικοί μυοσκελετικοί πόνοι, στιγμιαίοι ή διαρκείας, σαν να τον χτυπάει κεραυνός ή σαν να διαπερνάει το σώμα του ηλεκτρικό ρεύμα.
Ανεξέλεγκτοι σπασμοί των νεύρων στα άκρα (χέρια, πόδια) ή στο πρόσωπο.
Απότομη αύξηση ή μείωση βάρους, ίσως και πρήξιμο σε σημείο που να μην χωράει στα ρούχα του, χωρίς να έχει αλλάξει διατροφικές συνήθειες ή ποσότητες φαγητού.
Ανεξήγητες ασθένειες.
Ζαλάδες, χωρίς να υπάρχει εμφανής αιτία.
Απάθεια για οτιδήποτε συμβαίνει γύρω του ή στην ζωή του.
Απότομη απώλεια μαλλιών.
Απώλεια ενέργειας και συνεχής κόπωση. Με το ξύπνημα αρχίζει αμέσως να αισθάνεται κόπωση, ατέλειωτο βάρος στο σώμα και δεν μπορεί να ανακάμψει όλη την ημέρα.
Η αίσθηση ότι ζυγίζει έναν τόνο, με αποτέλεσμα να απαιτεί η κάθε του κίνηση μεγάλη προσπάθεια.
Κούραση και εξάντληση, με την παραμικρή δουλειά που κάνει.
Χάνει την έμπνευσή ή την επιθυμία του να κάνει το οτιδήποτε.
Ευερεθιστότητα και εκνευρισμός χωρίς λόγο.
Ευχή για κάθε ασθένεια
Πως να λύσει κανείς την μαύρη μαγεία, να απαλλαγεί από την γλωσσοφαγιά ή την βασκανία, να ανακάμψει η υγεία του και να καθαρίσει ο ίδιος και ο χώρος του από τις σατανικές επιρροές
Για να απαλλαγεί ένα άτομο από την μαύρη μαγεία, από την γλωσσοφαγιά, που εάν είναι συνεχής γίνεται χειρότερη από την μαύρη μαγεία, αλλά και τις συνέπειες της βασκανίας, και την ζημιά που οι ενέργειες αυτές κάνουν στην υγεία του, διαβάζει την ακόλουθη προσευχή, με την προσθήκη των Ψαλμών 126, 88, 49 και 50.
Αρχικά ανάβει το καντήλι, θυμιατίζει τον χώρο του, πίνει Αγιασμό, και σε όρθια στάση, αντικρίζοντας την ανατολή, έχοντας μπροστά του ένα αναμμένο μελισσοκέρι και την εικόνα του Χριστού ξεκινάει:
Εἰς τό ὄνομα τοῦ Πατρός καί τοῦ Υἱοῦ καί τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Ἀμήν.
Δόξα σοί ο Θεός ημών, δόξα σοί.
Βασιλεύ ουράνιε, παράκλητε, το Πνεύμα της αληθείας, ο πανταχού παρών και τα πάντα πληρών, ο θησαυρός των αγαθών και ζωής χορηγός, ελθέ και σκήνωσον εν ημίν, και καθάρισον ημάς από πάσης κηλίδος, και σώσον, Αγαθέ, τας ψυχάς ημών.
Ἅγιος ὁ Θεός, Ἅγιος Ἰσχυρός, Ἅγιος Ἀθάνατος ἐλέησον ἠμᾶς. (3 φορές)
Παναγία τριάς, ἐλέησον ἠμᾶς. Κύριε ἰλάσθητι ταῖς ἁμαρτίαις ἠμῶν. Δέσποτα, συγχώρισον τάς ἀνομίας ἠμίν. Ἅγιε, ἐπισκεψε καί ἴασαι τάς ἀσθενείας ἠμῶν, ἕνεκεν τοῦ ὀνόματός σου.
Κύριε ἐλέησον, Κύριε ἐλέησον, Κύριε ἐλέησον.
Πάτερ ἠμῶν, ὁ ἐν τοῖς οὐρανοῖς, ἁγιασθήτω τό ὄνομά Σου, ἐλθέτω ἡ βασιλεία Σου, γεννηθήτω τό θέλημά Σου ὡς ἐν οὐρανό καί ἐπί τῆς γής. Τόν ἄρτον ἠμῶν τόν ἐπιούσιον δός ἠμίν σήμερον, καί ἅφες ἠμίν τά ὀφειλήματα ἠμῶν, ὡς καί ἠμεῖς ἀφίεμεν τοῖς ὀφειλέταις ἠμῶν, καί μή εἰσενέγκης ἠμᾶς εἰς πειρασμόν ἀλλά ρύσαι ἠμᾶς ἀπό τοῦ πονηροῦ.
Θεοτόκε Παρθένε, χαῖρε κεχαριτωμένη Μαρία, ὁ Κύριος μετά Σου. Εὐλογημένη Σύ ἐν γυναιξί, καί εὐλογημένος ὁ καρπός τῆς κοιλίας Σου, ὅτι Σωτήρα ἔτεκες, τῶν ψυχῶν ἠμῶν.
Βαπτιστά τοῦ Χριστοῦ, πάντων ἠμῶν μνήσθητι, ἴνα ρυσθῶμεν τῶν ἀνομιῶν
ἠμῶν, σοί γάρ ἐδόθη χάρις, πρεσβεύειν ὑπέρ ἠμῶν.
Βίον ἔνθεον, καλῶς ἀνύσας, σκεῦος τίμιόν του Παρακλήτου, ἀνεδείχθης θεοφόρε Ἀρσένιε, καί τῶν θαυμάτων τήν χάριν δεξάμενος, πάσι παρέχεις ταχείαν βοήθειαν, πάτερ Ὅσιε, Χριστόν τόν Θεόν ἱκέτευε, δωρήσασθαι, ἠμίν τό μέγα ἔλεος.
Δεῦτε προσκυνήσομεν καί προσπέσωμεν τῷ Βασιλεῖ ἠμῶν Θεῶ.
Δεῦτε προσκυνήσομεν καί προσπέσωμεν Χριστό τῷ Βασιλεῖ ἠμῶν Θεῶ.
Δεῦτε προσκυνήσομεν καί προσπέσωμεν Αὐτῶ Χριστῷ τῷ Βασιλεῖ καί Θεῶ ἠμῶν.
Ευαγγέλιο
Λουκά, Κεφ. 7/18-23.
Καὶ ἀπήγγειλαν ᾿Ιωάννῃ οἱ μαθηταὶ αὐτοῦ περὶ πάντων τούτων. καὶ προσκαλεσάμενος δύο τινὰς τῶν μαθητῶν αὐτοῦ ὁ ᾿Ιωάννης ἔπεμψε πρὸς τὸν ᾿Ιησοῦν λέγων· σὺ εἶ ὁ ἐρχόμενος ἢ ἕτερον προσδοκῶμεν; παραγενόμενοι δὲ πρὸς αὐτὸν οἱ ἄνδρες εἶπον.
᾿Ιωάννης ὁ βαπτιστὴς ἀπέσταλκεν ἡμᾶς πρός σε λέγων· σὺ εἶ ὁ ἐρχόμενος ἢ ἕτερον προσδοκῶμεν; ἐν αὐτῇ δὲ τῇ ὥρᾳ ἐθεράπευσε πολλοὺς ἀπὸ νόσων καὶ μαστίγων καὶ πνευμάτων πονηρῶν, καὶ τυφλοῖς πολλοῖς ἐχαρίσατο τὸ βλέπειν.
Καὶ ἀποκριθεὶς ὁ ᾿Ιησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· πορευθέντες ἀπαγγείλατε ᾿Ιωάννῃ ἃ εἴδετε καὶ ἠκούσατε· τυφλοὶ ἀναβλέπουσι καὶ χωλοὶ περιπατοῦσι, λεπροὶ καθαρίζονται, κωφοὶ ἀκούουσι, νεκροὶ ἐγείρονται, πτωχοὶ εὐαγγελίζονται· καὶ μακάριός ἐστιν ὃς ἐὰν μὴ σκανδαλισθῇ ἐν ἐμοί.
Δέσποτα παντοκράτωρ, ιατρέ ψυχών και σωμάτων, ο ταπεινων και ανυψων, παιδεύων και πάλιν ιώμενος, τον αδελφόν ημών (το όνομά του αρρώστου) τον ασθενούντα επισκέψαι εν τω ελέει σου. Εκτείνον τον βραχίονά σου, τον πλήρη ιάσεως και θεραπείας, και ιάσαι αυτόν, εξανιστων από κλίνης και αρρωστίας επιτίμησον τω πνεύματι της ασθενείας απόστησον απ’ αυτού πάσαν πληγή, πάσαν αλγηδόνα, πάσαν μάστιγα, πάντα πυρετόν η ρίγος και ει τι εστιν εν αυτώ πλημμέλημα ή ανόμημα, ανες, αφες, συγχώρησον διά την σήν φιλανθρωπίαν. Ναι, Κύριε, φεισαι του πλασματός σου, εν Χριστω Ιησου τω Κυρίω ημων μεθ’ ου ευλογητός ει, συν τω παναγίων και αγαθω και ζωοποιω σου Πνεύματι, νυν και αεί και εις τους αιωνας των αιώνων. Αμήν.
Κύριε ο Θεός ημων ο τα χρόνια και δεινά πάθη λόγω μόνω θεραπεύσας, ο την πενθεράν Πέτρου πυρέσσουσαν ιασάμενος Αυτός και νυν, Δέσποτα, ιασαι τον δουλόν σου (το όνομα του αρρώστου) από της συνεχούσης αυτόν μάστιγος, ο παιδεύων συμπαθως, και ιώμενος αγαθως ο πασαν νόσον και πασαν μαλακίαν αφαιρεισθαι δυνάμενος και ανάστησον αυτόν από κλίνης οδυνηρας, και από στρωμνης κακώσεως, επιθείς επ’ αυτόν το φάρμακον του ελέους σου παράσχου δε αυτω τελείαν ιασιν και υγείαν. Ότι σύ ει ο ιατρός των σωμάτων και των ψυχών ημων, και σοί την δόξαν αναπέμπομεν, σύν τω Πατρί και τω Αγίω Πνεύματι, νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν.
Λέει ακολούθως το αίτημα του, το οποίο εκφράζει με λιτότητα και ακρίβεια, και διαβάζει στην συνέχεια τους Ψαλμούς 126, 88, 49 και 50 επί τρείς φορές. Κλείνει την προσευχή με το «Δί’ ευχών των αγίων Πατέρων ημών, Κύριε Ιησού Χριστέ ο Θεός ημών, ελέησον ημάς. Αμήν.»
Την προσευχή πρέπει να την κάνει κάποιος για 40 συνεχόμενες μέρες, χωρίς ενδιάμεσα κενά. Μετά το πέρας του 40ήμερου, θα πρέπει να αρχίσει να αισθάνεται ο παθών κάποια σημάδια βελτίωσης. Σε κάποιες περιπτώσεις θα είναι πιο έντονα τα σημάδια ανάκαμψης, σε άλλες λιγότερο, ανάλογα με το είδος και την ποσότητα της μαύρης μαγείας που έχουν γίνει. Ίσως δε να χρειαστεί μετά από ένα εύλογο χρονικό διάστημα (μετά από 6 μήνες) να επαναληφθεί η διαδικασία.
Προσοχή!
Παρά την παραδοσιακή ερμηνεία της δύναμης των ψαλμών σχετικά με
την υγεία, για οποιοδήποτε ζήτημα υγείας πρέπει να συμβουλευτείτε έναν γιατρό!
Οι ψαλμοί δεν υποκαθιστούν την ιατρική ή άλλες επαγγελματικές συμβουλές!
Από την βιβλιογραφία της Αλίντα
Κανάκη: Πώς μπορούμε να εφαρμόσουμε τους ψαλμούς στην καθημερινή μας ζωή. Ψαλμοί του Δαυίδ – Κλειδιά
Τα κείμενα είναι
πνευματική ιδιοκτησία της ΑΛIΝΤΑ ΚΑΝAΚΗ [ΑΡ. ΣΗΜΑΤΟΣ200160] Απαγορεύεται η
αναδημοσίευσή τους και γενικά η αναπαραγωγή του παρόντος έργου, με οποιονδήποτε
τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά, στο πρωτότυπο ή σε μετάφραση ή άλλη διασκευή,
χωρίς γραπτή άδεια της ΑΛIΝΤΑ ΚΑΝAΚΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.