Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

Απομάκρυνση αρνητικής ενέργειας και μαγείας μέσω της προσευχής



Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να απαλλαγείτε από την μαγεία, την γλωσσοφαγιά και το κακό μάτι. Ένας από τους πιο σίγουρους τρόπους είναι το διάβασμα από ιερέα «για υγεία» σε τρεις διαφορετικές εκκλησίες την ίδια μέρα.

Ένας άλλος τρόπος είναι η ακόλουθη προσευχή που πρέπει να διαβαστεί 77 φορές με κερί (που θα έχετε πάρει από εκκλησία και θα το χρίσετε με Άγιο Χρίσμα αρωματισμένο έλαιο με μύρο από την Ιερουσαλήμ.

 θα το βρείτε εδώ:      Άγιο χρίσμα έλαιο από την Ιερουσαλήμ

και θα το ανάψετε στην εικόνα του προστάτη σας Αγίου. Μπορείτε να διαβάσετε την προσευχή 77 συνεχόμενες ημέρες ή 11 ημέρες από 7 φορές.

"Σπεύσε να με βοηθήσεις, Κύριε μου, εσύ που  είσαι Ο Σωτήρας μου! Κράτησε με δυνατό και υγιή, απάλλαξε με από τη μαγεία και τη γλωσσοφαγιά εμένα τον δούλο του Θεού (όνομα), όπως το μήλο του ματιού στη σκιά των πτερύγων σου. Άκουσε, Ω Κύριε, τη φωνή μου. Ελέησον με, εμένα τον δούλο του Θεού (όνομα). Μην με παραδώσεις στους εχθρούς και τους προδότες μου Όλα τα άτομα που ξεσηκώθηκαν χωρίς λόγο εναντίον μου, είναι άθλια και ψευδή και το μόνο που επιδιώκουν είναι να εκπνεύσουν με σκληρότητα και αδικαιολόγητη κακία τις μαύρες τους σκέψεις και πράξεις στη ζωή και το σώμα μου. Σήκω, Κύριε και προειδοποιείστε τους πως θα τους καταστρέψεις. Προστάτεψε την ψυχή, την σάρκα και την ζωή μου από το κακό με το ατρόμητο σπαθί σου. Αν ήρθε επάνω μου κακό από τους εχθρούς μου, αντέστρεψε το για να πέσουν οι ίδιοι τους στην παγίδα που μου έστησαν. Γρήγορα, σπεύσε και βοήθησε τον δούλο του Θεού (όνομα), Ω Κύριε μου, στο όνομα του Πατρός και  του Υιού και του Αγίου Πνεύματος Αμήν! " 

Από την βιβλιογραφία της Αλίντα Κανάκη: Η δύναμη της  προσευχής – προσευχές που κάνουν θαύματα.

Αλίντα Κανάκη

Τα κείμενα είναι πνευματική ιδιοκτησία της ΑΛIΝΤΑ ΚΑΝAΚΗ [ΑΡ. ΣΉΜΑΤΟΣ200160] Απαγορεύεται η αναδημοσίευσή τους και γενικά η αναπαραγωγή του παρόντος έργου, με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά, στο πρωτότυπο ή σε μετάφραση ή άλλη διασκευή, χωρίς γραπτή άδεια της ΑΛIΝΤΑ ΚΑΝAΚΗ

για μία προσωπική πρόβλεψη στο 9016001343 Χρέωση: Σταθερά 2,46/ευρώ1′- Κινητά 2,69/ ευρώ1′ με Φ.Π.Α AUDIOTEX
 Ζήτησε την πρόβλεψή σου με ένα μόνο SMS ΣΤEIΛΕ ΣΤΗΝ ΑΛΙΝΤΑ ΤΕ4 &ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΟΥ ΣΤΟ 54991 Χρέωση:1,23 /SMS με Φ. Π. A



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.